Tuesday 27 March 2018

Lawatan Penanda Arasan PPDa SK Taman Pantai Sepang Putra

         Pada 27 Mac 2018, seramai  11 orang AJK PIBG dan 5 orang guru dari Sekolah Kebangsaan Taman Pantai Sepang Putra telah mengunjungi Bilik Sumber PPDa sekolah kita.  Tujuan lawatan tersebut adalah untuk mendapatkan pendedahan dalam menambah baik dan menjayakan Program PPDa di sekolah mereka.
         Para peserta lawatan penanda arasan juga telah dibawa melawat Ujana Ilmu SKTPP yang merupakan satu lagi kebanggaan SKTPP. Guru-guru dan AJK PIBG sekolah pelawat telah mengambil kesempatan ini untuk mencari idea & panduan dalam membangunkan program PPDa di sekolah mereka kelak. Semoga lawatan ini mampu membuahkan hasil dalam menaiktaraf Bilik Sumber PPDa dan menyiapkan dokumentasi yang ditetapkan oleh KPM. 
     Turut hadir sama dalam rombongan pelawat adalah Puan Norazlina Binti Hj Ramli selaku YDP PIBG SK Taman Pantai Sepang Putra. YDP PIBG SKTPP; Tn. Hj. Khairul Azhar bin Mohammad Suffian dan NYDP PIBG SKTPP; En. Ibrahim B. Rahman turut hadir menyambut para tetamu. Terima kasih buat YDP dan NYDP yang sudi meluangkan masa. Terima kasih juga kepada warga SK Taman Pantai Sepang Putra yang sudi melawat Bilik Sumber PPDa sekolah kami. Jemput datang lagi.

 Berikut adalah antara gambar-gambar yang telah diambil sepanjang lawatan tersebut:-

Ucapan Guru Besar; Pn. Hjh Rohaidah Bt. Mohd Ali

Ucapan YDP PIBG; Tn. Hj. Khairul Azhar bin Mohammad Suffian

Ucapan YDP PIBG SKTPSP; Pn. Norazlina binti Hj. Ramli



















 Terima kasih atas kunjungan ...

No comments:

Post a Comment