Tuesday 28 June 2016

Mesyuarat AJK Larian Amal

Program Larian Amal "Cergas Tanpa DARVIH" akan berlangsung pada 7 Ogos 2016. Sambutan yang diterima masih kurang memberangsangkan. Setakat ini, baru 15 orang yang telah mendaftar online (termasuk seorang peserta murid). Justeru Mesyuarat AJK Larian Amal kali ini telah membincangkan dengan serius langkah-langkah dan pendekatan yang akan diambil bagi merancakkan lagi kempen dan promosi.
   Guru Besar telah mengumumkan kepada semua guru bahawa semua guru diminta untuk samada menyertai / menaja / mencari peserta / memberi sumbangan sekurang-kurangnya seorang / RM60.00 sebagai komitmen demi kejayaan program ini. Semoga ibu bapa juga turut mengambil langkah yang serupa dan amat dihargai. Terima kasih kepada En. Syawal Naib YDP PIBG yang telah hadir sama dan mempengerusikan mesyuarat kali ini selaku Pengurus Program.
   Penyelaras akan menghantar seberapa banyak surat kepada orang perseorangan dan syarikat menjemput menyertai maupun sebagai penyumbang bagi menampung kos hadiah dan perjalanan program. Program ini juga akan diwar-warkan ke lebih banyak website bagi menarik perhatian orang ramai. Semoga program larian ini akan mendapat sambutan yang lebih baik serta mencapai objektif yang dihasratkan. Aamiin...





No comments:

Post a Comment