Friday 11 July 2014

Kunjungan Hormat ke Jabatan Kastam

Petang tadi GB SK Taman Putra Perdana; Pn. Rohaidah dan GB SK Taman Seroja; Pn. Noredzan telah mengadakan kunjungan hormat ke Jabatan Kastam Diraja Malaysia Cawangan Narkotik di Jijan, Negeri Sembilan. Kami telah disambut dengan layanan istimewa oleh Timbalan Pengarah Kastam; Tn. Hj. Liah.
   Tujuan kunjungan tersebut adalah untuk menyampaikan surat jemputan pameran Kastam semasa Karnival DARIH SKTPP serta memohon statistik penangkapan dan penyeludupan dadah. SK Taman Seroja juga telah menyampaikan surat yang sama. Terima kasih buat Tn. Hj. Liah serta staf Kastam yang ramah mesra. Semoga hubungan kerjasama ini akan berterusan hendaknya demi melengkapkan data dan maklumat PPDa kami serta memeriahkan Karnival DARIH SKTPP nanti....

GB SKTPP dan SK Taman Seroja
Timbalan Pengarah Kastam yang sangat humble lagi rajin membantu
Bergambar kenangan di Bilik Mesyuarat

(Untuk rekod : Pn. Rohaidah pernah melakukan kunjungan hormat dan berurusan dengan Jabatan Kastam pada awal tahun 2014 untuk program PPDa SK Kota Warisan (sila klik di sini) di mana Tuan Hj. Liah telah memberi sambutan yang sangat baik juga ketika itu. Terima kasih tuan haji..)

No comments:

Post a Comment