Tuesday 30 January 2018

Lawatan Penanda Arasan Bilik Sumber PPDa oleh SK (F) Bukit Puchong, Triang

Kali pertama hari ini kami menerima pelawat dari Negeri Pahang. Kesungguhan mereka dalam mencapai misi ke peringkat kebangsaan terbukti. Walaupun dalam keadaan cuaca yang tidak menentu rombongan ini tetap sampai dengan selamatnya.

Kehadiran mereka kami sambut seperti pelawat-pelawat yang lain juga, namun sedikit yang membezakan ialah kenangan "pokok kelapa" telah diabadikan di SK Taman Putra Perdana. Pokok kelapa merupakan trademark bagi SK (Felda) Bukit Puchong, Triang. Rombongan ini hadir seramai 7 orang yang diketuai oleh Pn Falziah bt Mohammad (GPK HEM). 

Terima kasih diucapkan kepada Tn Hj Khairul Azhar b Muhammad Suffian (YDP PIBG) yang turut hadir dalam sesi lawatan ini. Komitmen Tn Hj Khairul Azhar sangat-sangat kami hargai.

Harapan kami agar lawatan ini dapat mencapai objektif yang ditetapkan dan SKFBP akan berjaya dalam perjuangan kebangsaan tahun ini. Insyaa Allah...

Sila ikuti laporan dan gambar-gambar lawatan yang sama dalam blog SKTPP (sila klik di sini).


Bergambar kenangan di Dermaga Minda

Ucapan oleh Tn Hj Khairul Azhar b Mohammad Suffian (YDP PIBG SKTPP), Pn Rohaidah bt Mohd Ali (Guru Besar SKTPP) dan Pn Falziah bt Mohamad (GPK HEM SK (F) BKT Puchong)

Semasa di Terminal Muafakat
Tayangan video korprat
Penyerahan sijil dan cenderamata

Lawatan ke Bilik Sumber PPDa

Lagi...bergambar kenangan di Ujana Ilmu dan Thumb Down Benci DARVIH

Semakan fail PPDa di Bilik Bimbingan & Kaunseling
 
Hadiah vs Kenangan daripada warga SK (F) Bkt Puchong
Guru Besar menanam kelapa mantaq .....panjang umur boleh merasa. Terima kasih

No comments:

Post a Comment