Wednesday 15 November 2017

Karnival Bola Sepak PPDa Daerah Sepang 2017

Karnival Bola Sepak PPDa Daerah Sepang telah dianjurkan buat kali ke-3 pada 15 November 2017 bertempat di SK Taman Putra Perdana. Majlis perasmian penutup telah disempurnakan oleh Tn. Hj. Mohd. Ghazali bin Hj. Anuar; Penolong Pengarah PPDa JPN Selangor.


Sebanyak 7 buah sekolah telah menghantar penyertaan terdiri daripada;
SK Taman Putra Perdana
SK Taman Putra Perdana 2
SK Pulau Meranti
SK Dengkil
SK Datuk Abu Bakar Baginda
SK Taman Seroja, dan
SK Sg. Rawang

Cuaca pada sesi pagi dan tengah hari sangat cerah. Namun hujan turun dengan lebatnya pada sebelah petang. Namun kejohanan berjalan lancar. Tahniah buat para pemain yang telah bermain dengan bersungguh-sungguh. Syabas buat para pemenang!

Sewaktu rehat, para peserta karnival telah dibawa melawat ke Bilik Sumber PPDa SKTPP dengan dibantu oleh para Sahabat PPDa yang bertugas. Semoga maklumat yang diterima hasil lawatan ringkas ini dapat menanamkan sikap Benci DARVIH dalam sanubari murid-murid tersebut dan seterusnya memanjangkan kepada rakan-rakan dan guru-guru di sekolah masing-masing.

Akhir kalam SKTPP ingin memohon maaf jika ada kekurangan sepanjang penganjuran karnival ini. Berbanyak-banyak terima kasih diucapkan kepada Tn. Hj. Mohd. Ghazali bin Hj. Anuar; Penolong Pengarah Kanan Unit PPDa JPN Selangor.  yang sudi melapangkan masa merasmikan karnival kami ini. Terima kasih buat Unit PPDa dan Unit Sukan PPD Sepang, PIBG serta sekolah-sekolah yang menyertai karnival kali ini. Ada rezeki kita jumpa lagi pada masa depan.

Lagi laporan Karnival Bola Depak PPDa Daerah Sepang dalam blog SKTPP di sini.

Pendaftaran dan Perlawanan





















Lawatan ke Bilik Sumber PPDa














 Sesi penyampaian hadiah














Hingga berjumpa lagi dalam karnival akan datang. Hidup Cergas Tanpa DARVIH!

No comments:

Post a Comment