Thursday 11 September 2014

Penghakiman pada 9.10.2014

Jika tiada aral melintang sebagaimana yang telah dimaklumkan oleh JPN Selangor, Bilik Sumber PPDa SKTPP akan diadili oleh panel penilai peringkat Negeri Selangor pada 9 Oktober 2014. Persediaan yang telah dilakukan sejak awal tahun semakin lebih agresif memandangkan tarikh tersebut kian hampir. Meskipun masih ada lagi kertas UPSR yang perlu diduduki oleh murid-murid Tahun 6, namun ianya tidak menghalang warga sekolah untuk melaksanakan semua tugas dan tanggungjawab yang telah diamanahkan termasuk persiapan penghakiman PPDa ini.
   Tumpuan persiapan adalah di dalam Bilik Sumber PPDa dan dokumentasi serta sistem fail berdasarkan spesifikasi yang telah ditetapkan oleh KPM. Mural dan projek PPDa di sekitar sekolah lebih menjurus kepada kesan halo dan hebahan kepada murid-murid dan warga sekolah. Mural-mural tersebut diharapkan dapat menyemai Semangat Benci Dadah yang lebih kukuh dalam diri pelajar SKTPP seterusnya menanam jati diri serta keyakinan kepada murid-murid dalam menghayati program PPDa yang dilaksanakan di sekolah.
   Menjelang tarikh keramat 9.10.2014 tersebut, guru-guru dan murid-murid serta ibu bapa akan bersatu bekerjasama dengan melakukan apa saja untuk mencapai kejayaan dalam persaingan yang cukup sengit ini. Doakan kami...


No comments:

Post a Comment